تقدیر از فرزند گلیم سیرجان محمد علی شاهمرادی ناشنوای هنرمند

در مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ جهت تقدیر از هنرمند ناشنوای سیرجانی محمد علی شاهمرادی ” فرزند گلیم “که مراحل ترقی را یک به یک طی نموده و در جشنواره های مختلف حضور فعال و کسب رتبه های برتر را داشته که با شرکت در جشنواره ملی ، هنری “همام ” در محل سالن های همایش بین المللی برج میلاد حائز رتبه دوم و دریافت نشان نقره ای جشنواره گردیده است به اتفاق مسئول روابط عمومی اداره بهزیستی سیرجان سرکارخانم خواجویی و کارشناس نوانبخشی این اداره جناب آقای عباس نصرت آبادی در منزل نامبرده واقع در روستای ایزدآباد شریف حضور پیدا کرده و از ایشان با اهداء هدایایی از طرف کانون ناشنوایان و اداره بهزیستی تقدیر بعمل آمد .

با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان سیرجان که بنام شهر جهانی گلیم رقم خورده میطلبد مدیران و مسئولین ادارات مرتبط به ایجاد زمینه مساعد برای اموزش پسران در ارتباط با گلیم و استفاده از اساتیدی چون محمدعلی که تاکنون در گمنامی فعالیت مینموده استفاده گردد.

محمدعلی در خانواده ای زندگی میکند که دارای سه نفر ناشنوا و نیمه شنوا همراه با مادرشان فرش هایی را که می بافند به دست دلالان میرسد و از فروش آنها نفع چندانی نصیب شان نمیشود. محمدعلی تاکنون چندین طرح چهره  و نشان های تجاری را بافته و تقدیم جشنواره ها نموده اما همچنان از عایدات آن  نصیب چندانی که شایسته هنرش باشد نبرده است .

رو نمایی از نشان جشنواره ذوالفقار کرمان که بدست هنرمند توانا محمد علی شاهمرادی بافته شده است